What a day

vilken dag. började 9 och kan väl säga att jag slutade kvart över i stort sett. Jag tog då med mig Julla in til stan där vi kikade på lite utsmyckning inför en uppsättning vi ska göra. Sen fick en mjukglass slinka ner i magen ute i solen.
Jullas altan blev senare vårat tillhåll innan jag åkte tillbaka till skolan där tjejerna höll på att färga hår. En svarthårig emma c möttes mina ögon av då jag klev in genom dörren, helt sjukt ovanligt!

sängen för en timma innan middagen äntligen lagade och klockan hade då hunnit bli 7. Stressade iväg till emma för att springa ut på en promenad. Det är så otroligt fint och mysigt att promenera längsälven, och tankarn kring en massa mysigt ´stunder vid vattnet , på en båt eller i skärgården fanns många gånger.



Efter promenaden drog pluggandet igång, som vanligt var vi välditg flitiga. Ögongen intresserade sig mer av en massa gamla bilder som man nästan skrattade så man dog åt, Här komme ´llite smakprov. Och det är verkligen ingen tvekan på att min vän verkligen varit snygg en gång i tiden, Jag är glad att jag har en sådan snygg vän!


Kommentarer
Postat av: hemlig

förstår inte att du gör såhär mot mig.... / arg vän

2009-05-13 @ 09:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0