justin nozuka - save him

bloggen har fått sig en liten paus men nu hoppas jag kunna återkomma med ltie bilder eftersom min kamera nu är i säkr ahänder hemma hos mig.

valborg blev mycket trevlig, Började med middag och förfest hos Hanna men för min del intogs ingen alkohol. Efter lite bilåkandes med eå hamnade vi tillslut i stan men eftersom emelie körde under kvällen fick ett samtal oss att lämna festen för nån timma för att skjutsa några onyktra människor som gav oss ett gott skratt. Sen hade klockan blivit mycket så vi bestämde oss för att åka hem.

Gårdagen blev väl som det flesta dagen efter dagarna. Förutom att ett besök hos mormor också las in i planeringen, Efter det besökte vi c.sohlman och hennes nya kryp in. Mycket fint bodde hon så där spenderade vi hela kvällen.

Idag kommer nog eå till mig för att få lite slingor gjorde. Och sen vad kvällen har att erbdjuda är fortfarande osett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0