Hej då

livets andra chark pass och lite klockare på alla skinkor och salami korvar har jag nog blivit. rökt och kokta hit och dit. En massa lax i olika formar, ja det sitter nog där till slut.
Nu ska jag snart inta sängen eftersom morgondagen kommer att bli lång. stiga upp tidigt för att få tillbaka engelska nationella provet som jag egentligen inte ens vill se. Ha en idtrottslektion innan jag måste åka hem för att göra klart redosvisningen på min bröllopsfrisyr. Förövrigt så blir det sista natten i lägenheten också.
Hej då majkens,  hej då diska för hand och hej då rensa avlopp!

Kommentarer
Postat av: ida

jag kommer sakna att bo här, jag kommer sakna att diska för hand, jag kommer sakna majkens tygbutik, det enda jag inte kommer sakna är att rensa avloppen! :)

2009-05-27 @ 23:28:25
URL: http://iicla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0