26 dagar kvar

Dagens:

brända strips och salt i kylen vad mer kan man begära av två brudar på 17 år. Jag är helt säker på att det är ida som lyckats med båda delarna men att stoppa saltet i kylen kan mer än gärna vara jag med tanke på hur klantig jag brukar vara för det mesta. Men den här gången är det helt och hålet idas klantighet!

e. andersson lämnade oss just efter mycket plugg(not) som vanligt! nu börjar ögonlocken bli tunga och andra avenyn verkar tillsammans med sängen locka på mig. så varför inte bege sig och som man brukar säga. Det kommer en dag i morgon också. Dags att tänka på den och vara utvilad inför provet.

Kommentarer
Postat av: Grosella

HEj fin blogg =)ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloglovin ?

2009-05-11 @ 19:12:42
URL: http://metrobloggen.se/grosella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0