Söndag

gårkvällen bjöd på väldigt trevlig sällskap som jag säkert nämnde, Då ida och gänget bestämt sig för att dra in till stan väntade jag tillsammans med fanny på skjuts. Johan kom och hämtade oss så tillsammans med han och några till åkte vi runt och kikade på folk. Besökte även mörka skoger för att lämna av fanny men hon lyckades få följa med iaf=)  Driven på max passerades också en gång. och sugen som jag var beställde jag en cheezburgare och till min stora besvikelse var det gurkmajonäs på hamburgaren. så aldrig mer kan jag lova! vid 1 landade jag hemma i sängen framför en film =)

dagen har spenderats hos mormor där


Kommentarer
Postat av: Sara

lilla hjärta en chesseburgare har gurksallad/majonäs på sig om du inte beställer med "vanlig" dressing på...så du fick inte fel utan helt enkelt rätt....

2009-03-01 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0