helgen

har varit lite off eftersom helgen varit ganska full =)

Fredag: Vi anlände till lillpite och ida lundström för vitlökskväll och en massa gott. Spel och skratt i mängder förgyllde vår kväll helt underbart!
 
Lördag: Kvantum väntade på mig redan 11.30 och där blev jag kvar till 20.15 då hela famijen plötsligt dök upp och tog mig till rörcentrum där kusiner och spabad väntade. otroligt skönt måste jag säga=) sen fortsatte kvällen med grönsaker och dipp framför rallybrudarna med family innan jag slutligen landade i sängen redan klockan 11 trött och sliten !

Söndag: Hjälpte mormor med att permanenta håret innan kusiner dök upp för att mätta magar med hemmagjord palt, sen bar det av till carro med ida där vi spenderade kvällen och natten framför greveholm=)

Måndag: praktik och kunder, dagen innehöll en hel del stress eftersom det visade sig att det var visning under kvällen! Som faktsikt var väldigt bra och där några ur klassen både var modeller och hjälpte till att färga.





Fotografen som tagit dessa bilder heter e.andersson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0