emmsan i ett nötskal

vilka dagar med denna emmsan, man ska då alltis skämmas. idag då vi bestämt oss för att parkera hos e.andersson har nån såklart parkerat på deras parkering och arga som vi blir knackar vi på hos alla företag i närheten men ingen öpnnar, så emmac  bestämmer sig för att köra och ställa sig precis bakom så den itne tar sig ut sen för att ge igen, hon ringde nästintill polisen också men e.andersson mamma stoppar oss! lyckligtvis lyckas vi hitta den stackars gubben som genast flyttar sin bil och vi kan äntligen ge oss ut på stan. Så nu är kläder inför " gör om mig " projektet fixat!

Emma är förövrigt världens lyckligast människa efter att ha fixat både internetbank och eget visa kort, hon har till och med bett sin pappa om att få betala räkningarna eftersom hon anser att det vore väldigt bra att få öva. Själv håller jag mig gärna undan från räkningar eftersom de har en tendens att ta ens pengar har jag märkt av egen erfarenhet. Att man dessutom måste vara arton för att skaffa det hon skaffat gör henne inte ledsnare. men vad tusan ca 3 månades kvar är ju inte länge , tiden bara springer iväg nu ju=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0