dagens!

dagens:

+ Jag har tillgång till dator i all ensamhet
+ ida ringde nyss och berättade att hon hade glömt sin sallad så det kan jag alltså äta till middag i morgon då jag ändå måste lag mat alldeles själv.
+ Mamma ringde och jag hade fått en liten lön som jag helt hade glömt bort

-  Jag och tekniska saker går verkligen inte ihop, du har en av mina knappar på mobilen dragit.
- Jag har alltså tappat bort min röda plånbok där jag också kommit på att mitt presentkort på make up store på 500 kr var inkulsive mitt id kort och några andra kort.
- jag kommer sova själv i 2 nätter vilket inte känns särskilt lockande.
-  jag är alldeles för sugen på något gott för att ens kunna existera med självklart har vi inget hemma.
- fy insåg just att jag också har alldeles för många negativa tanker som borde rensas bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0