ikväll firas det

god morgon, god midda god kväll ! vars är mina djungeldjur?
sitter hemma och väntar på två tösar som varit i skolan och gjort frisyrer med djungeltema ska jag ha hört ryktas om , tycker de borde vara här snart eftersom om två timmar sitter vi nog i emmas kök och avnjuter en underbar middag =)
själv har jag precis kommit ur duschen efter en hel förmiddag på ishallen kanske inte det bästa med tanke på min hosta och så men lite övning i bilkörning blev det allt:) nu ska jag börja göra mig iordning tyvärr känns det tråkigt att säga det men en dag som denna känns det inte alls kul att börja fixa håret, sminka sig eller ens börja tänka tanken på vad man ska ha på sig. men trots allt tror jag kvällen kommer bli super !

ha en bra kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0