chickenfreeze

lördag och jag har hunnit ut på en promenad och snart ska vi åka till linneas stuga för lite mys :D innan dess ska det bara handlas lite, tror bestämt att jag sak ta med mig sallad att käka til middag men har lite svår för att bestämma om jag ska ha kyckling sallad eller någon annan, funderar starkt på att försöka med idén jag fick höra igår.
Det var alltså så att förr i tiden då åhlens sålde mat, var det en kvinna som kom på den geniala idén att stoppa en kyckling i hatten. Otroligt smart tänkte hon , men då hon kom fram till kassan hade kycklingen frusit hennes hjärna så hon svimmade och hatten föll av och kycklingen också förstås :D så nä kanske skipper det  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0