breathing your love

musiken strömmade genom högtalarna på fredag kväll , jag drog till anna där josef och rasmus redan var och så började festen =) vi drog vidare mot folketshus i munksund där det inte var all för mycket folk, fick ganska snabbt skjuts till stan där mamma efter kaske en halvtimme hämtade hem mig och sängen var ett stort behov. Kvällen var helt klart värd att nämna och jag hade kul kan jag ju då säga :)



Lördag mådde man väl som man förtjänade men efter några timmar kom man väl igång igen och då var det dags att börja arbeta eftersom mormor hade beställt färgning och klippning. Så nu är min mormor som tidigare var nästan vit hårig samm färg som mig, dvs nästintill brun =) några centimeter kortare hann de också bli och även lite folieslingor hann vi lägga i eftersom hon kände sig nästan lite för mörk. mer cash i plånboken för mig innebar allt detta !
ica kvantum besöktes strax efter detta för inhandling av lite gott att käka medans jag spenderade nån timme i fannys säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0