31

  1. Vad blir ditt namn baklänges?
    nile mörtskiw
     
  2. 2. Har du gjort en snöängel i år?
    nepp inga snöänglar

3. Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
måste nog ha varit de två dagarna då jag föddes J

4. Har en dröm gått i uppfyllelse?
ja det skulle jag väl tro, när man var liten hade man inte så stora drömmar!


5. Har du någon gång testat karate?
nepp, eller det beror på om sparkar och slag som man utövar hemma själv räknas som karate?

6. Första sporten du gick på?
fotboll

7. Minimorötter eller pommes frites?
Pommes så klart!

8. Vad längtar du mest till just nu?
Sommaren och Turkiet i maj :D

9. Hur gammal har du tänkt bli?
 det har jag inte planerat än men hade iaf tänkt leva några år till
10. Har du haft vattkoppor?
Jajemen

11. Vad drömde du inatt?
Nattens dröm kommer jag inte ihåg
12. vilken tv-serie är bäst?
one tree hill helt klart !

13. Vad åt du senast?
pinnbröd

14. Höga eller låga strumpor?
vanliga hederliga sockar

15. Vad är du mest rädd för i hela världen?
att nån av mina närmaste skall lämna mig för himlen

16. Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
har jag inget bättre för mig så varför inte ?;)

17. Vad har du för färg på ditt påslakan?
vitt och turkost

18. Bikini eller baddräkt?
om jag måste välja nått av det skulle jag ta bikini!

19. Snyggaste läraren?
har ingen hottie till lärare

20. Är du mörkrädd?
ja det är jag väl

21. Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
dumfråga

22. Riktig gran eller plastgran?
plast funkar utmärkt

23. Tänt eller släckt när du ska sova?
Så släckt som det bara går

24. Godaste drickan till frukost?
te

25. Vill du bli president?
Nej har då inte funderat på det iaf


26. Hur tar du dig till jobbet?
om jag jobbar extra så oftast några timmar i buss

27. Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nej jag tror faktiskt inte det

28. Är du höjdrädd?
nepp:P

29. Vilket land vill du åka till?
jag skulle vilja åka till Afrika J

30. Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Då emelie druttade på stjärten då vi var och grillade


31. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
vilken av dom ?:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0