what to do today

att jag precis har tryckt i mig pizza och just nu inser att vi har våde ett prov och en inlämning i veckan känns inte allt för bra. Vi som i stort sett aldrig har något prov. Att vi dessutom ska hålla ett argumenterande tal gör bara det hela värre. Men nu är det bara att stå ut eftesom jag bara kommer gå 3 dagar denna vecka och sedan vara ledig torsdag fredag =)

* Idag behöver även mitt rum städads
* Bror behöver klippas vilket mamma fått honom att gå med på genom att muta honom med en hundring, sjukt men sant!
* Batterierna måste laddas om inför en ny vecka
* talet måste skrivas klart
* Godiset måste ätas upp

nu ska jag dra till älvsbyn för att kika på hockey=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Bror behöver klippas vilket mamma fått honom att gå med på genom att muta honom med en hundring, sjukt men sant!

....kan bara hålla med dig....hur mycket får frissan för arbetet :)....dyr klippning för er mor helt enkelt!!

2009-02-08 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0