nice to meet you anyway

haha, läste nyss att det endast är 10 dagar kvar till alla hjärtans dag och tyckte det var lika bra att beklaga mig lite för ida eftersom pengarna inte växer på träd hemma hos mig. Fick då höra av henne att jag tydligen för några år sedan då vi kanske gick i sexan hade varit så generös att jag gett henne en tjuga på alla hjärtans dag. Det måste nog ha varit för att jag tyckte om hennes så mycket, för i vår familj är det iaf anledningen till att vi ger sånna där hjärtans presenter.

Dessa bilder är väl också från några år tillbaka men jag kanske inte var fullt lika gammal som då jag gick i sexan =)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där bilden högst upp måste ha tagits samtidigt som min, känner igen soffan ;) hehe

2009-02-04 @ 19:47:15
Postat av: Carro

det var från moi

2009-02-04 @ 19:48:49
Postat av: Emelie

haha men gud så söt!! :D

2009-02-04 @ 20:02:52
URL: http://emelielarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0