En dag med gullhår

haft en väldigt skön dag idag. Kom hem vid 3 då det visade sig att min soffa redan var fullpropad med tjejer så jag tog tag i skolan och gjorde några frisyrskisser innan jag , carro och fannie sprang iväg til friskvårds för 40 minuters core. påvägen tillbaka ville stina och emma också följa med eftersom kvällen skulle bestå i att planera e.andersson fest på lördag. Väl hemma luktade det köttbullar i lägenheten , ida hade alltså fixat middagen medans vi varit och tränat. gulligt va?

nu tänkte jag börja med att lägga upp lite bilder från skolan idag och igår bara för att visa vad vi har för oss på jb innan jag genast skall inta sängen eftersom spinning cykeln står och väntar på mig 06.45 i morgonbitt. önska mig lycka till så får vi hoppas jag tar mig upp ur sängen!

 
 
 
 
                                           
 
 
 


 

Vi hade väldigt roligt på våran ESV lektion och emma verkade gilla att vara framför kameran. Ingela och sofia har gjort det där snygga fåret och gladiatorskon har självaste modefreaket emma själv gjort. Stolt kompis är jag!

Kommentarer
Postat av: e

haha är jag gullig?...

2009-02-19 @ 19:12:18
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0