Där satt den!

ni vill inte veta vad som preicis hände.. det ringer på idas mobil och en ledsen emma behöver hjälp eftersom hon sitter fast. nyduschade(nästan iaf) springer vi självklart ut för att hjälpa våran vän. Hon gasar vi knuffar.

emma öppnar bildörren och skriker
- jag backar
öpnnar den igen
- okej, nu kör vi putta på
öppnar den igen
- jag backar
öpnnar den igen
- nu kör vi igen
öppnar den igen
- jag backar

ja ni fattar ungefär så såg det ut i 20 minuter tils två män kom och hjälpt oss.
De frågade vars vi hade varit idag och berättade att vi borde ha kört om bilden varje halv timma.
Så emma det är nog vad du får göra hädan efter om inte dina vänner ska förfrysa sig i framtiden.
Eftersom hon själv nästan hela tiden satt inne i värmen och gasade .
jaja loss kom hon och hem förhoppningvis också, nu ska jag kura in mig i ett varmt täcke och åter få värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0