- Lördag

lördagen började med  lite skön tid med fotbad och ansiktsmask. Sedan bestämde jag och ida oss för frukost på max så jag satte mig i bilen med mamma på passagerar sidan och drog mot staden. Minimål på max , dagen kunde inte ha börjat bättre. Resten av förmiddagen har jag legat i idas säng och spelat en massa spel på facebook medans hon ordnat inför kvällen. Hann ävenknäppa likte nakenbilder så för er som är sugna på idis är det bara ringa så skall vi kunna ordna det så fort som möjligt (ida är självklart med på att jag lämnar ut dom)

Nu luktar det tacos från köket så jag ska kila för att fylla magen med lite mat, sen ska jag nog ta mig i kragen och vandra tillbaka till idis för att titta på när dom drar igång, jag och fanny ska som planerat vara torrisar och hålla oss nyktra. Vi föredrar en massa onyttigt framför den alkoholhaltiga drycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0