Ännu en rubrik

igår fick tre st brudar lite kortare hår, sängen fick besök redan klockan 11 och lämnades klockan 8 på morgonen då melker tyckte der var dags att stiga upp. Idag blev det promenad i solen och stadsbesök för att göra pass. Korten blir väl aldrig som man tänkt sig men det är nästan så att jag kommer hoppa över krogen i framtiden eftersom passet är den enda id-handling jag kommer att ha.

Ikväll hade jag tänkt umgås med ida och emma, men dom ska tydligen på lösviktshuser så blir dom allt för sena  tror jag minst sagt att jag stannar hemma även ikväll. Bakar runt lite gathörn eftersom körskolan väntar 11.30 och när jag sist skulle backa runt ett hörn misslyckades totalt. Sen kommer mammas kompis på besök för att få sitt hår färgat och slutligen efter det är det helg och fest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0