VECKA 38

ja jag hade ju som tänkt bli bra på det här med bloggandet men jag har verkligen varit säms på att uppdatera med bilder, så här kommer lite bilder och så från veckan :D



Veckan i lägenheten började med dessa mys och en filmen candy som ganska fort byttes ut mot honey :)





Mändag kväll bakades det tårta med ida och sarah tyvärr lyckades vi bränna den första så det var det bara att baka en ny =)



Tisdag färdig ställde vi tårtan som blev mycket nice =)



På skolan fick våran älskade stina tårtan och en cola som är en av hennes favoriter =D




Tisdag efter skolan bjöd stina på fika hemma hos sig, underbart god blåbärspaj , tror vi åt 3-4 stycken undertiden vi var
 där =)

Fredag bestod av en hel del förberedelser inför våran lilla överraskningskalas för stina :D vi hade alla bakat nåhot gott som vi sedan dukade fram hemma hos emma, vid halv sju hade alla anlänt utom självaste stina som kom efter halv 8 och då var det nära att vi hunnit hugga in i allt det goda men vi lyckades hålla oss till självaste "födeledagsbarnet" kom =D efter att vi hade tryckt i oss allt goda och vi alla var hyffsat mätta fick vi för oss att köra lite paus gympa , fråga mig inte varför men det kanske beror på att vi alla går på jb och det är något som dom har kommit på att vi ska hålla på med på varje lektion. ja efter att vi då hade fått igång kroppen lite drog vi ut på stan , burträsk bingo stod på schemat =)

Ca en timme senare var vi alla åter igen samlade hemma hos emma=) fortfarnde mätta men vi hade berett en liten plats för chipsen som stod hemma och väntade på oss , singstaret startades och snabbt vi i full gång med att sjunga =) Blev en hel lyckad kväll måste jag säga och jag hoppas även älksling stina tycker det ! lhär kommer lite pics från kvällen !











Burträskbingo - Hitta en man kille med strl 45 på skorna



burträskbingo - Bygg en mänsklig pyramid på torget





burträskbingo - Plocka 10 blommor ur en rabatt

Det var då ungefär hela min vecka :D
PUSS




Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHA ELIN! usch vilken bild på mig från när vi bakade.. du måste skicka bilderna till mig sen :-)

2008-09-21 @ 13:26:14
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0