The rose

denna helg har varit otroligt skön =) fredag firade vi som sagt stina , mamma hämtade oss i skell vid 12 så efter 1 var vi hemma väl behållna och glada över att inte ha mött något efter vägen. Allt detta med carolin stenvalls försvinnande har gjort att båda min mamma och mormor är vettskrämda. under tiden mamma väntade på oss hade hon låst in sig  själv i bilen på grund av att hon hade lovat mormor att göra det för annars skulle hon inet få åka själv och hämta oss. På vägen hem åkte vi även förbi platsen där de hittade eva-britts bil , där hon nånstans hade klättrat upp på pitsunds bron och trots sin höjdskräck valt att hoppa därifrån för att senare hittas död !  detta är en låt som brukade få oss att tänka på dig




Lördag vaknade jag mer utvilad än vanligt=) Fick med mig mamma på stan där vi även plockade upp mormor =) vi gick omkring där ett tag och shoppade lite små saker , bland annat ett par uggs som jag inte vet om jag ska ha kvar, sen så hade de tag 4 betala för 2 på alla loreals produkter så jag och mormor hittade oss två produkter var =) Efter stan åkte vi på kvantum och handlade ltie godsaker inför kvällen sen blev det övningskörning för min del , och då styrde vi kosan mot mellanboda där mormor bjöd på fika innan vi åter igen satt i bilen=) Nästa anhallt var då videoteket och filmhyrning :D vi fick då med oss hela 3 filmer hem, A walk to remember, american crime och ps. i love you =) efter det satte vi fart mot pentryt köpte friterad kyckling som vi tog med oss hem =) resten av kvällen ägnade vi då åt att titta på dessa filmer, eller iaf två av dom innan vi slutligen somnade i sängen =)







 





 


Uggs Euro sko 899:-  Nu 809:-


Nu så har jag alldeles nyss vaknat ska gå och ta mig nå frukost innan jag och mamma ska och handla inför veckan, övningsköra, hälsa på mina kusiner och slutlligen äta middag hos mormor =)

Ha en bra dag alla =D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0