träning ger färdighet

denna dag har varit lite av en utmaning =) morgonen började med att vi skulle färga håret på våran modell inför fotograferingen på onsdag, färgen blev väldigt bra måste jag säga! efter det färgade emma min slinga en liten mörkare lila färg vilket blev mycket bättre än tidigare =D  eftermiddagen fortsate med lite färglära och efter det skulle man skriva en positiv sak om alla i klassen och där fick en av utmaningarna sin början :D vissa var det inget problem att skriva om men dom man inte känner lika bra var det betydligt svårare men efter en tids tänkande lyckadesjag skriva på alla ;D sen fick vi läsa vad alla hade skrivit och man blev bara gladare för varje lapp man läste :D



Tack för alla fina ord !

KVällen fortsatte med poffpizza vilket båda jag och ida är väldigt förtjusta i, tittade på det sista avsnittet av andra avenyn och sen blev det första träningen för mig på friskvårds :D jag och fannie girl min så kallade krigs kämpe ( ja det var jag som skrev lappen ) körde box , mindre jobbigt än väntat men kändes skönt att få en genomkörare =)
Nu har jag precis tittat på idol druckit en gainomax och ska precis hoppa i duschen :D hoppas no haft en lika bra dag som jag =)


PUSS



Kommentarer
Postat av: Krigskämpen

HAha tack det samma gumman :) Får ta i lite mer nästa gång kanske ?

2008-09-29 @ 21:53:04
URL: http://fanniesvard.blogg.se/
Postat av: Emma

2008-09-29 @ 23:04:33
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/
Postat av: Emma

jaoja :D

2008-09-29 @ 23:04:42
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0