tisdag med butterbulla och trådrullar


nu har jag precis anlän till storgatan 26 där jag slagiy mig ner i e.a´s soffa, laggt upp min butterbulle och min trådrulle på ett fat och hällt upp mjölken i ett glas , ska alldeles strax hugga in på dessa godsaker vilket innebär att jag nu bryter min (vara nyttig inte äta fika på vekorna regel ) =)



Våran klass den så kallade gullhår tog foto till skolkatalogen och tjejerna var snygga som vanligt =)



dessa också mycket snygga flickor vänatr på porträtt foto =)

Kommentarer
Postat av: emma

puckoooo varför lägger du upp en bild på dom där godsakerna!!! nu blev jag ju skit sugen :(

2008-09-09 @ 15:21:46
URL: http://emmmaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0