no one wants forever

på ca 13 minuter åker jag åter igen till skell för en ny skolvecka, men jag känner mig väldigt taggad för att vi kommer att jobba med projekten om årstiderna =) vi har alltså delat klassen i fyra grupper och varje grupp har varsin årstid , man ska då utifrån den årstiden hitta en modell som passar gällande hy och hår sen är det fritt fram att klippa färga och styla som vi vill, vi ska också komma på en idé till en make up som sedan kommer att sminkas av make up store, förutom allt detta ska vi också klä modellen i något tyg som tillhör just våran årstid och användas av något attribut som t.ex ett par stavar om man fått årstiden vinter =) Så om någon har någon bra idé då det gäller vinter är det frittfram att komma med förslag ;D



Nu ska jag packa det sista och se så att jag har fått med mig allt sen kommer ida och hennes pappa och hä mtar upp mig :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0