Långa nätter

fredagens party fick mer än godkänt =) vi började med pizza här hemma hos mig innan vi drog till jocke för lite förfestande och där vid 9 åkte vi ut till gläntan :) jag hade sjukt kul så länge det varade =D nån lyckades ju komma och förstöra så då var det bara att avbålsa festen, vissa fortsatte festandet hos jocke med för våran del bar det av hem till mig, käkade lite till pizza , mackor och smööör popcorn innan vi intog sängen :D vi vaknade väl väldigt pigga allihopa , fannie och emma stormade sängen där jag sov och verkade på topp :D efter 1 nån gång åkte dom hem till skell =)























Gårdagen spenderades på bio med mamma och staffan , vi tittade på mamma mia som alla säkert redan gjort för länge sen =) men bra var den iaf , sen då jag kom hem tog jag cykeln till carro där emelie ida carro linne och fanny satt bänkade i soffan framför tv:n med massa gott, där blev vi väl kvar till 12 nån gån innan den efterlängtade sängen bäddades upp här hemma och jag kröp ner för att sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0