hem kära hem :D

äntligen hemma efter en mycket skön vecka som har bestått av mycket slappa skoldagar, mys med ida, idoltittande och premiär av oth helt otroligt bra =) nu har jag precis ätit en sallad snart ska jag dömma match och sen ser det ut osm att jag sak umgås med johanna =D mycekt trevlig och det känns så himla skönt att vara hemma igen eftersom förra helgen spenderades i stockholm så var det ett tag sen sist :D

jag kan då säg att jag hade en mycket bra helg med shopping , tjejmil, godmat åså =) bilder åde från stockholm kommer sen då jag orkar packa upp mina vaskor där min kamera ligger gömd nånstans!



saknar dig nu när vi inte ses så ofta, jag älskard dig mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0