what a nice day

efter att ha cyklat till skolan i en kyla som inte kroppen är van vid kände jag mig frusen, vi började morgon med en liten samling runt bordet allesammans värmde upp med lite engelska och levande ljus, inte helt fel start på morgonen=) eftermiddah slutate inte heller så dåligt, film i 2h och 13 minuter :D Arn tempelriddaren kikade vi på medans vi satt i en mjuk soffa , sen blev det core med fannie och efter det pizza kväll hos julan men för min del blev det tacos, och lika gott var det mån tro :D



morgon dagne består av att hålla ett litet föredrag om vintern så nu ska jag kika lite på intranätet och se om jag hittar nått av värde !


en vintrig bild ur en av MUS kataloger som vi kikade på som inspiration !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0