todays plans

lördag idag och just nu ligger jag i sängen och väntar på mamma och papap som förmodligen är ute och ränner =) är rätt hunggrig men hade tänkt att när nu mamma och papap är och hälsar på så kan dom ju fixa det till mig, så jag tror jag liiger kvar . Ikväll ska det flesta i min klass fira emma som fyllde 18 för ett tag sen, grattis till henne! men för min del blir det så att pegarna rullar in som dom ska, dvs jobb hela kvällen på lappis :) så vad dagen har att erjuda är :

packa ihop alla mina saker vilket kommer bli rätt mycket eftersom det är allt för lovet som ska med hem som sak packas.
Städa lägenheten så den är fin då man kommer tllbaka efter lovet.
ta bussen till A-jaur.
work all night long!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0