plus och minus

aerobic har provats på idag tillsammans med fannie =) riktigt roligt och faktiskt jobbigare än jag trodde , så nu blir det nog aerobic tisdagarna framvöver ! nu sitter jag med migg silverschampo i håret och sak snart gå i duschen innan vi troligtvis ska laga smoothie =) sen blir det att ntitta på en film eller nå efter som oth på något konstigt sätt itne kommit ut i dag!

Dagens plus :
- Vi slutade 5 över 10 =)
- Jag fick vet att vi är lediga på torsdag så blir att åka hem i morgon
- Ida lagade got mat åt mit till middag ( pommes och grillat )

Dagens minus :
- Povet gick inte så bra med tanke på att jag varit för lat för att plugga
- Mina pengar är nästan slut och det är bara början av månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0