konsumentlagar

läste just fannies blogg om konsten att göra ingenting, för precis så har min dag också sett ut. jag har gjort absolut ingenting men ändå inte haft tid till att plugga på provet om konsumentlagar som vi har på tisdag, men eftersom jag själv valt att skippa det hela dagen lär det väl bli min sysselsätting några minuter fram över innan jag förmodligen ganska snabbt inser att det blir för jobbigt och för tråkigt och att jag ändå kommer måsta plugga hela kvällen i morgon och lägger ner det hela , måste tillägga att min helg har varit otroligt lugnt men så himla skön, helt enekelt en helt okej hleg, hoppas ni också har haft det, det var allt för mig

Kram ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0