Helgstädning med kanotconcealer!

lovely, städningen som jag och idis drog igång för ett tag sen har snart nått sitt slut nu saknas bara den så kallade skurningen innan vi drar till jul3 för idol och fruksallad med tjejerna =) hoppas dagens idol inte slutar lika skumt som igår, Linda var faktiskt en av dom bästa , men när folket röstar kan man aldrig vara säker ! Så idag sitter vi bänkade framför tv:n och försöker se till att rätt grabb åker ut!  ja nu blev det som sagt så att jag berättade om min dag iaf  men ja vad annars ;) höll migiaf ett inlägg ifrån det, jag jobbar på att komma på något intressant att skriva om , men det är inte lätt !


Trevlig kväll allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0