god kväll!

har precis avnjutit ett underbart kvällsfika med min så kallade combo, varmchoklad med rundamackor =) min kära vän ikaros gillar nämlige väldigt mycket oboy så under denna måltid rörde hon ihop en ganska så tjock röra med ungeför 25% mjölk och 75% oboy, ni kan ju tänka er hur det smakade, och såg ut ska ni få se här =) Nu tror jag att hon måste borsta sina tänder väldigt noga och jag tror hon vill ha med mig eftersom hon hatar ensamheten. Om jag nu tittar på min combo sitter hon bredvid mig fortfarande med chokladrester kvar runt munnen. som sagt dags att borsta gaddarna och inte paradiset =)





Sov gott allesamman för det ska jag och min combo göra !

Kommentarer
Postat av: ida

jag vet att jag är söt, särskilt då jag visar mina vackra tänder.... =D men va, man måste bjuda på sig själv också;) i love u kamrat!

2008-10-23 @ 23:49:39
URL: http://iicla.blogg.se/
Postat av: Emma

haha så himla söt ida var alltså!!! :)

2008-10-25 @ 18:22:00
URL: http://emmmaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0