Färganalys

jag känner mig glad och så som jag nämnde om våra nya lärare och planer inför året =) vi har börjat våran utveckling med att ta reda på vad vi är för ärstid, själv är jag nog sommar vilket innebär kalla färger åså =) Dessa färger är då mina färger om man regelrätt ska följa sommarens palett





så för er som inte har någon aning om vilka färger ni ska bära  bärja med att:


  -   Ta fram ett vitt tyg eller hårband för att föra bort allt hår så man inte kan se din hårfärg.
-Tvätta bort allt smink för att inte riskera att det lurar dig
 -Ta sedan enn guld och ett silver tyg och lägg den med kroppen, jämför sedan vilket av det guldiga eller silvriga tyget som gör att din hy framhävs mest

Passar du bäst i det silvirga ska du bära kalla färger och är då alltså en vinter eller sommar person
Passar du bäst i det guldiga ska du bära varma färger och är då en vår eller höst människa.



Detta är då ett exempel på hur det kan se ut



På lektionerna flöder energin, emma är snygg !

Kommentarer
Postat av: e

haha, jag gjorde din dag i den där vita duken antar jag ;)?

2008-10-18 @ 12:22:48
URL: http://www.emala.devote.se
Postat av: e

jag älskar mig själv åde!!!!

2008-10-19 @ 11:44:34
URL: http://www.emala.devote.se
Postat av: Isabelle

Svar: Tack tack! :)



Fast även om man är kall eller varm i tonen så passar man i alla färger! :)

2008-10-23 @ 20:33:17
URL: http://bellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0