DISKTANT OCH HJÄLP ATT SLUTA LEKA LÄRARE SÖKES TILL BRA PRIS???

efter två timmer tittande på en dans träning på dansväxthuset är vi nu hemkomna, välbehållna, lite småtthungriga coh efter att ha kommit på att mat innebär disk verkar det som vi uteslutat det hela !

kom just på att vi borde antsälla någon som diskar åt oss , så om nån trevlig människa med goda diskkunskaper och som också skulle vilja ta del i våran städning mot en härlig belöning vill ta anställning hos oss är den varmt välkommen!
Dörren står alltid öppen, fast just nu är den låst med dörrkedjan fast satt, men då är det bara att plinga så tar vi emot dig med öppna armar, ida behöver också en lektion i att slutat leka lekar när inte elin är på humör så det kan ni få ge henne en lektion i också, MYKCKET hög lön för den som lyckas med det!




nu blir det oth med ida om hon lyckats titta klart på sin tå och hittat rätt finger, ni vet hon la händerna i be till gud ställning och bad mig peka på ett finger för att se om hon kunde hitta rätt, usch vad hon kittlar min hjärna just nu, hihi sov gott allesammans, hoppas att inte denna tös kommer försöka hålla mig vaken eftersom hon får sovmorgon i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

AHha ni är ju för gulliga :)

2008-10-16 @ 00:04:04
URL: http://fanniesvard.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävlart godmiddag piggmört!

näe asså, jag sov så gott så jag hade ingen lust att leka med er =D

2008-10-16 @ 16:16:51
URL: http://iicla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0