billys och sierska hur sak detta sluta ?



 

nu när alla dessa meddelanden kommer om att tända ett ljus för carolin kan jag i sorgen berätta något som för mig är väldigt kul. Som jag tidigare har nämnt bjöd min farmor vår familj på billys pizza en gång då vi kom på middag och nu under carolin fallet ville hon vara lite hjälpsam så hon ringde till piteå- tidningen och kom med ett tips om att de kunde ringa en sierska för att det skulle få reda på var hon fanns, de svarade att det skulle tänka på det och var säkert lika förvånade som jag då mamma berättade denna lilla insident. En sierska är alltså en kvinna som finner borttappade saker. Men ärligt talat så tror jag inte på sånt och tror inte att det skulle hjälpt men min farmor verkade tydligen tro att det skulle hjälpa. men det var väl en god tanke iaf !

Kommentarer
Postat av: Fannie

HAha alltså din farmor :)

2008-10-23 @ 22:42:52
URL: http://fanniesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0