ben & jerrys debut =D

sköndag, besök på ica maxi där jag gick som ett fån med ett block i handen eftersom vi har en uppgift att skåda en ica butik=) sen åkte vi hem käkade en otroligt god middag innan  vi satte oss i bilen och denna gång med mig framför ratten, läskigt värre blev jag tvingad att köra till coop vilket innbär att man måste köra på e4:an ! kom hem med endast 3 mototstopp och en tutande bil bakom mig och självklat lite ice cream ben and jerrys, måste erkänna att det var min b&j
debut!


Dessa två smaker blev det, måste säga att baked alaska var nästan godare !

nu har jag lite smått kikat på stjärnor på is medans jag surfat runt, expressen har vi väl kollat in ett antal gånger nu eftersom det verkar som att dom har hittat spår efter carolin, hon är ju troligtvis mördad och dom har en som skäligen är misstänkt för mord, hoppas bara dom hittar hennes kropp snart så de får bli ett slut på det hela !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0