trollmor

klantigheterna fortsätter och jag vet knappt vad jag sak göra med mig själv. då vi skulle åka till arvidsjaur var vi tvungen att åka til skellefteå och byta buss där så när vi ska kliva på bussen kommer jag på att jag självklart hade kastat mitt kvitto och jag trodde inte det var sant, men självklart vem annars om inte jag. så jag tog fram min snällaste ögon och berättade som det var och jag vill följa med på bussen ändå ! tack gode gud säger jag eftersom jag verkligen itne hade haft råd att betala igen.

måste också berätta om en liten gubbe som vi också träffade på skellefteå busstation, han berättade att han ville se ut som ett roll vilket han verkligen gjorde. han hade en massa guldigt glitter i håret och julia fick också veta att han på morgonen gjort 50 sit ups så tog han näven och slog den hårt i magen för att vi skulle se vilka muskler han hade. Att julia skulle åka längskidor var han helt övertygad om och att emelie inte passade i sin blonda slinga fick han också ur sig, han tyckte att det var bättre att säga som det var ! han sa också att han tyckte det vore roligt om vi skulle prova på att göra något med håret typ at vi skulle se ut som jokrar det skulle passa oss.

nu förtsätter ladder 49 ska fortsätta se=)

Kommentarer
Postat av: julla

haha, vilken gubbe alltså ;D

2008-11-17 @ 10:43:05
Postat av: e

haha vilken lirare :D

2008-11-17 @ 17:11:23
URL: http://www.emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0