my day

dagen har varit underbart skön och jag hur hunnit med en hel del som att :

# Sluta tidigt vilket slutade med att jag hamnade på stan och har där med inhandlat åretförsta julklapp till självaste mami, vad det är tänker jag inte avslöja ifall hon skulle hitta till min blogg.

# Ätit en underbart god middag som bestod av pommes & hamburgare med bea kanske låter äckligt men det var sjukt gott trots att bea inte står högst upp på min lista.

# Tränat både aerobic och core aktiv så jag räknar med att om ca 2 dagar framöver kommer min mage ha mer
träningsverk än jag någonsin tidigare har haft.

# gurka och dipp framför oth har ännu inte blivit fullbordad men nu ska jag klappa min kompis på ryggen och säga att det är dags. Men jag tror hon är minst lika peppad som mig=)

så med detta vill jag bara säga puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0