merry christmas

känns som att julen närmar sig med storm steg. Då jag kom hem igår hade mamma bakat en del sorter till julfikat. Julen innebär också för mig en hel del julklappar vilket gör min plånbok ganska tom. men vad gör det? jag älskar fullkomligt julen =) och attt jullovet dessutom är 3 veckor långt gör itne det hela sämre !

nu ska jag närmare bestömt kliva upp ur sägen för att få mig något i min kurrande mage. dagens planer blir först att möta fanny och carroj på stan för att shoppa farsdags present sen ser det ut att bli fest med johanna pch gänget =)

Kommentarer
Postat av: e

jag är hemma nu! kallt & blött men det får duga! saknar dej stumpan (L)

2008-11-08 @ 23:56:19
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0