it feels lika a good day

hallå säger jag som lyckats komma hem till piteå två timmar tidigare än vanligt=) har inte  kunnat uppdatera på ett tag eftersom att min dator helt plötslit blev svart och började ryka. luktade bränt gjorde den också.

här hemma har det blivit jul och alla tomtar och ljusstakar är på plats. Jag håller på att längt ihjäl mig till julen och hoppas att veckorna fram över kommer att springa förbi som de tidigare har gjort. vi fick veta idag att vi får vara på praktiken hela sista veckan innan jul vilket betyder att vi får en extra vecka hemma i Piteå och ingen är gladare än jag för det.

London resa i maj har också kommit på tal så troligtvis bli det så tillsammans med engelska b gruppen, vi har redan beställt godis burkar åså som vi ska sälja , så om nån är sugen på farfars kola eller vad dom nu heter så köp av mig!! dessa kommer på tisdag så då är det bara att gå ut och sälja .

sist men inte minst ska jag komma ihåg att gratta min älskade vän sara edsborg som fyller år idag, love you honey<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0