i väntan på svenskan

Har du:
ett förhållande:
nepp
en bästa vän: självklart<3
blivit kär vid första ögonkastet: kan jag väl inte påstå
skrikit åt en lärare: näe, men sagt till på skarpen åtminstone.
kysst någon och sedan ångrat dig: Nja , varför ångra saker det som är gjort det är gjort !
ljugit för dina föräldrar om vart du är: jopp, sjunga singstar brukar funka ;)
några smycken som kostat över 1000 kronor: nej, så rik är jag inte.
snusat:  Ja
rökt: Det med men har insett hur dåligt det är så ska lägga det bakom mig.

Dagens:
klädsel:
cheap Monday jeans , grå bas tröja och en blommig sjal
frisyr: plattat och uppsatt i en toffs
låt: hold you in my arms

vill ha: fredag
sjuka: usa har fått ny president och jag hade inte en blekast aning om det.
beroende: tuggummi eftersom jag snörde i mig min frukost och inte han borsta ni vet vad!
saknad: nått saknas men kan inte sätta fingret på det
köp: inget än, men måste investera en pärm , loggbok och färgpennor till i morgon=)
godis: godislöfte för min del, men jag är grymt sugen!

Första:
bästa kompis:
Johanna tror jag, vi möttes första gången du hon hälsade på mig på bb
bil: det minns jag inte, bilar är väl inte till för oss tjejer?
husdjur: måste nog ha varit en sån där liten rosa kanin som nästan alla hade
semester: tror minsann att det var Stockholm
jobb: kruktvättning, deni ;D

köpta skiva: Jag har aldrig varit ett fän av skivor så jag vet inte
piercing: öronen men minns inte vilket av dom som fick lida först
konsert: har knapp varit på någon så vet ej
fylla: skolavslutningen i 9:an

Blandat:
är du blyg inför det motsatta könet: beror på om jag känner han/henne
hur gammal blir du nästa födelsedag: körkort & puben så gissa själv ?=))
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: säkert men inget jag minns

 använder du huvtröjor: sometimes
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ofcourse : )
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta:  tjejer

10 sista:
personen som sms: johannab
personen som du kramade: vet inte julan eller fannie i think ;>
personen som ringde dig: mamma vem annars..

personen som du ringde: Johannsipannsi
alkoholdrycken: öl och sprit i helgen
bilfärd: med Jonte och Chebban igår

filmen du såg: Felon typ =)

gången du grät: minns inte.
måltiden: bröd med ost och apelsiner

9 skulle du:
våga hoppa fallskärm: Absolut!
våga hoppa bungyjump: jies;)
kalla dig själv lycklig: ibland, ibland inte =)
hellre ta bilden än vara med på den: ta den hatar att vara med på bild ..
kunna gråta över en kille: menja
kunna gråta över en tjej: Ja ingen könsdiskriminering hära! 
ljuga för någon: vita lögner funkar alltid!
kunna springa 50mil: Jag jobbar det 3 km är väl en bra början?


5 val:
solnedgång eller soluppgång: solnedgång tror jag nog
sommar eller vinter: Sommar för då känner man sig fri, men sommarjobb kan suga.
vilken ålder har varit bäst hittills: Jag vill vara 4 år igen!
sova på sida, mage eller rygg: rygg eller sida på mage kan jag inte andas
kramar eller kyssar: vet faktiskt inte, skulle inte tacka nej till nått av det

4 saker:
du gör när du har tråkigt:
Alltid dator!
du gjorde igår kväll: tränade med fannie
du kan höra just nu: Stina sjunger so what
du inte kan leva utan: mat & vatten antar jag?=)

3 personer:
du kan berätta allt för: Finns ingen jag verkligen berättar allt till.
du tycker om:  jag tycker om en hel del människor
du inte gillar: finns väl någon jag inte gillar men inte är det många

2 val
Coca Cola eller Fanta: gillar egentligen inte nån av dom men cola skulle jag nog säga
hund eller katt: Allergisk är vad jag är så helst inget

1 önskan:
har för många för att kunna välja en




Kommentarer
Postat av: EmmaaL

Jag snor den av dig :] om det går bra ;P

2008-11-06 @ 12:39:07
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0