freepowerdance

hemma från skolan, redovisningen på kultur och stilhistorian är bort gjord. vi har tänkt dra igång en städning men det verkar vi inte hinna innan jag drar på free power dance  =)

"Släpp taget, slappna av och dansa med hela ditt register - låt dansen bli din fysiska träning där smidighet, styrka och kondition tränas samtidigt som du fyller på med mental energi och låter känslor synliggöras! "

haha hur låter inde detta ?=) det skall vi ta reda på snart ! ses senare =)



Såhär kanske vi ser ut ikväll men sånna magar kommer inte existera

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Jodå, här är det bra! Lite hungrig dock men det löser jag snart ;)



Ha det så trevligt på träningen - verkar jättespännande!

2008-11-05 @ 17:57:29
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Man fick det va? :) låter heel spännande faktiskt men jag tror inte vi har något sånt här i närheten..:P



Förresten! Jag tävlar ut boken "Självkänsla nu!", kika gärna in och tävla! :)

2008-11-05 @ 20:26:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0