bränd

som många av mina vänner vet är jag typ klantigast i världen och nu har ännu en klantighet hamnat på min lista. Jag råkade lämna plattången på igår natt utan att märka det.  vid middagstid dagen efter ska johanna sätta sig på stolen där den låg och känner att det var alldeles varmt. vi lyfter på plattången och ser då att stolen blivit brännskadad. Inte nog med det så ett tag efter tittar jag på min sjal som också legat på stolen och då ser den ut såhär:



Tummen upp till mig som måste vara den klantigaste personen i hela världen!"

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

hahahaha ;D sådana där klantigheter händer mig med ;D

2008-11-10 @ 22:57:43
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0