torsdag

image54
har just kommit hem från ett pass pilates. hade hoppats att det skulle ge mig ny energi och ork och att jag skulle känna mig på bättre humör men inte det. Denna dag har bara varit allmän jobbig först möte med skolsyster sen skriva tidning på engelskan som väl ändå var helt okej, sen lunch som inte alls var särskilt go med det gick att äta, sen lunch rast och nöt i soffan och planer inför klassfesten som jag inte alls känner mig taggad för , känner mig verkligen itne taggad på nånting just nu. och inte nog med det så skulle vi föna den där jävla herrdockan på frisör tekniken och det gick sämst, man ska få fram en maskulin form med min såg ut som kom och hjälp mig! sen blev det då buss hem och jag förväntade mig något gott till middag , då jag kom hem kom jag på att mamma skulle ha junta vilket alltid innebär plätter hemma hos oss , men just idag hade hon lyckats göra feta plätter som jag verkligen hatar så jag åt bara en och så gjorde jag mig en varmmacka. nu efter att ändå ha fått lite träning ska jag nog stoppa mig något i munnen sen tror jag att jag ska lägga mig och sova för att i morgon åka till skell för en timmes bad, värt säger jag då bara att sitta i en buss i 2 h för en timmes lektion. nej och nejtack säger jag till den idén men det ser ut som att det blir så iaf :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0