spinnat

det har jag gjort idag, var ett annat pass idag vilket kändes himla trevligt :) smoothie har också hunnits med och även ett avsnitt av aa :D nu börjar det blir riktigt spännande kan jag lova. Nu börjar även skola lida mot sitt slut och även då frisör tekniken. Söt linnea var på besök idag och idisgirl klippte henne, blev riktigt snygg måste jag säga;D sen gjorde julla en läggning på mig och efter det bestämde annso att stylandet skulle bli en cruelladevil frilla... lite tantigt men annars helt okej, och eftersom julla redan gjort hela förarbetet blev annso sugen på att göra en svinrygg vilket hon gjorde, blev faktiskt najs tycker jag men sen tror jag minsann att det fanns ett par väldigt omogna människor på bussen som försökte få något att fastna i mitt hår..... fyfasen säger jag då bara , synd att ni inte passerat lågstadiet än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0