sol och spring =)

solariumet har fått besök av mig idag äntligen, nu kanske jag får lite färg men jag kommer ju ändå känna mig blek som bara den då julla kommer hem från turkey, den lilla tösen åker dit i morgon och som vi kommer sakna henne och vara avundsjuka då hon ligger där på beachen medans vi andrar sitter på sur jb och nöter,men hoppas du får en mycket najs resa iaf :D jag har även hunnit ut på en springtur och eftersom min mobil är på lagning och den gamla mobilen som jag nu använder har jag tappat bort minneskortet till och min mp3 har också gått sönder så tvingades jag ta mammas mp3, det gick väl bra till en början men då jag hade kommit halvvägs slog den jävulen av... fy vad sur jag blir inget verkar vilja gå min väg just nu.. och inte nog med det så har jag nationella i matte B i morgon och det är svårt som bara den och jag har itne ens räknat klart alla kaptel så wish me good luck . dessutom är alla andra lediga utom vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0