livet är en fest eller ?

image52

ja livet är en fest är väl var man brukar sig men det kan jag inte rikigt hålla med om och det gjorde inte min vän emmaandersson heller utan hon kom faktiskt på att den många dagar är en riktig bakfylla. och det tyckte jag var bra sagt av henne. för det stämmer verkligen.

nu äre iaf helg och livet känns väl nästan som en fest iaf, solen skiner och vädret är allmänt fint. ikväll vet jag inte rikgtigt vad som händer ska iaf umgås med idis och vi får väl se vad som dyker upp hoppas på nå kul iaf :D
nu är även nk provet avklarat känns skönt faktiskt och nu äre nästan bara 3 veckor kvar till sommarlov och som jag längtar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0