all night long

idag har jag varit trött hela dagen kanske beror det på att jag inte kunde somna igår av någon konstig anledning eller så var jag bara allmänt trött. Vi hade iag en färgteckninker från loreal som visade blekning och ljusare färg . Jag fick min hår ljusare färgat och det känns faktiskt bra måste jag säga, sen blev det nyansering på ida och slingor på julla, både blev mycket snygga.

sen blev det cirkelstyrka och då jag kom hem gjorde jag en sallad som jag åt tillsammans med min mamma och tittade på andra avenyn, alltså jag dör vas spännande och nu kommer man få vänta hela sommaren innan man får se fortsättninge, sen skulle vi då till stan och sola men då var min mamma allmänt trög och segade sig så det hann stänga och sur var jag för det eftersom jag inte orkar plugga innan solningen och sen blev det ingen och jag hade då fortfarande in läst igenom någonting av provet vi skulle ha, så nu äre det bara för mig att börja råplugga får väl se hur länge jag blir uppe med det men lär nog ta ett tag innan jag kan alla lagar och skit......

jaja sov då gott alla som inte måste plugga inatt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0