Happysunshine .

image12

» Solen skiner och jag hoppas på en underbar dag, känns som humöret är glatt och besök kommer inom en snar framtid. Hoppas på några åk i backen är grymt sugen på bräda just nu men vi får väl se vad dagen bjuder på.
Ja som sagt så är väl klockan bara sisådär halv 10 och jag är redan vaken på min första lov dag, känns skrämmande men med tanke på att det blev tidig kväll kanske det är lika bra så man hinner njuta av de få soltimmar man kan få.

Igår kom emelie på besök , TIttade lite på Juno men trött som jag var efter att ha gått skola hela dagen medans emelie förmodligen legat hemma och chillat hela dagen somnade jag till ilmen så emelie bestämde sig för att vandra hem så blir väl att fortsätta se juno idag då. Förresten så tittar nog carro J förbi idag också och förhopnningsvis vill hon följa mig på en promenad om inte annat får jag vandra själv längs vägen.

♥ Tillsist får jag ju inte glömma att nämna att bäst idis Lundström fyller 17 idag stort grattis till dig från mig :)

HIPP HIPP HURRA FÖR IDA IDAG :D


image13
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0