A walk to remember

   Helt otroligt undebart väder det har varit idag :) Idag blev det lite skidor för första gången i år , himla skönt och super bra backe. Sen efter lunch gick jag med mamma på min dagliga promenad. Efter det spenderades några timmar till i solen innan vi åt lite pizza
 och kilade till bastun. Nu har jag kikat på bring it on och ska fortsätta
kvällen med lite gossip som jag hade planerat men aldrig haft tid med.


image33

I morgon bär det äntligen av hem från jörn efter en skön vecka , blir att fara hem ganska tidigt eftersom det bär av till jullski i arvids för lite mys med emm2000 stajna idis och jullski då förstås, ska bli mycket trevligt, blir nog att laga lite med och förhoppningsvis blir det lite bräda med tjejerna på torsdagen=) Sen har väl tärna brudarna såkert nå roligt att berätta ;D Kommer blir najs iaf =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0