Var nöjd med allt som livet ger




har kollat runt på lite olika bloggar idag och fått lite inspriation, har hittat hur mycket snygga kläder som helst som jag vill ha i sommar :) en massa söta blommiga tunikor som gärna skulle få hänga i min garderob. lyckades även hitta en sida där man kan ladda upp ett foto på sig själv och sedan prova olika sminkningar =D här är en av bilderna jag lyckades åstadkomma, inte så stor förändring men lite skillnad blev det:)

 
 
Dessa linser har jag också beställt så förhoppningsvis kommer dom att ligga i min brevlåda inom kort =D hoppas nu att dom passar också!

Kommentarer
Postat av: idis

inte i din brevlåda, utan i min =D

2008-06-25 @ 01:40:40
URL: http://iicla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0